FCR Digital, LTD

FCR Digital, LTD

Blaumaņa 38/40, Rīga, LV-1011 www.fcrdigital.lv/
www.fcrdigital.lv/
Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Description

"FCR digital" we are a marketing team specialized in working with Google's digital marketing tools - Google Ads, Google Analytics, Youtube, as well as SEO. Clients benefit from our work: a knowledgeable, permanent digital marketing consultant. Organized digital marketing with clearly defined goals and measurable results. And stable development in achieving business goals. Our team is small, but its strength lies in its professionalism, attitude and cohesion.



Contacts

Want to get in touch with you? Fill out the form.

Contact form
Want to get in touch with you? Fill out the form.
Please fill all fields!
Cancel
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Reviews

Add a rating and review

Categories

Keywords

Legal information

Registration number 40203149864

VAT number LV40203149864

Founded 13.06.2018

Legal address Blaumaņa iela 38/40 – 1, Rīga, LV-1011

Submitted of annual reports 2024

Owners 3

Number of officials 1

NACE code and category 7311 Reklāmas aģentūru darbība

NACE version 2.1

More

Advanced reference

Officials, Owners, Turnover, Profits, Commercial Pledges, Collateral, Contacts, etc. current, historical information.
More

Annual Report 2024.

Current balance, profit and loss calculation, cash flow, etc. applications, if available (scanned / EDS format)

Location

Photos 3

Article

upload/353389/media/fcr-google-analytics.jpg

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu draugs. Šajā rakstā pastāstīsim par galvenajām mērījumu atšķirībām starp Universal Analytics un Google Analytics 4 un to ietekmi uz datu analīzi un pārskatu sniegšanu.

Related resources